29 maj 2011

Mammornas dag!




Bästa uppvaknandet, liten Oskar som smyger in och kryper tätt intill, lite kall och sen större Ludvig. Philip  är redan där, varm och rosig, sen ligger vi alla i sängen och säger godmorgon till varandra. Vilken start på söndagen.

Igår heldagsjobb på akuten med finaste jobbarkompisar. Såå roligt att jobba i team, alla tillsammans - sköterskor, läkare, undersköterskor och distriktare, det blir så mycket bättre för alla patienter när samarbetet flyter. Jag måste säga att personalen på "min" akut är otrolig - kompetenta, effektiva, empatiska och otroligt roliga! Om jag blir sjuk vill jag hamna där!


Ja det var ju det där med att få med tre barn på bild, inte lätt...Jag tror att vi kommer skratta när barnen är stora för det är mycket tecken med händer, ögon upp i taket och tungor ut. Verkar inte hjälpa att hota heller... Nu har killarna kompisar här och sen iväg för middag hos svärisar, roligt för kusin från England är här och minikusin kommer också - bådar för hög ljudnivå!



Så till sist - Grattis alla mammor, det är ju vår dag idag!


1 kommentar:

  1. Vilka underbart fina killar du har! Och fin blogg. Trevlig kväll//Elle

    SvaraRadera