12 april 2011

Förlust med 11-0


Oj oj, regngrå kall kväll på stor grusplan med små killar i blå tröjor. Rosiga kinder, vantar och inte en målchans. Det är tufft att vara åtta år ibland.

Även på näthinnan ikväll, den lilla apan i glas. Den där som Ludvig Löfgren gjort och som jag kikat och kikat på. Känns som den kikar tillbaka. Finns på designonline, just nu lite billigare men lika fin.


3 maj är inbokat i min kalender, då släpps äntligen Charlaine Harris nya bok i True Blood serien nr 11 -Dead Reckoning, äntligen!  Underbart att få läsa lite Sookie Stackhouse igen och ni som inte gjort det, börja. Själv har jag missat tv-serien, är den bra? Ska den ses, nån som vet?

Och tredje saken som jag är sugen på, längtar eller åtminstone funderar på, det lilla armbandet, det där flätade från fantasiska Sophie by Sophie. I svart, eller brunt? Mediumstort, tror jag, det är fint det. Hon gör ju så vackra saker, älskar hennes smycken och dom funkar både i sandlådan, en dag på stan eller till festen, passar mig precis!

Ja då var det klart, nu har vi väl koll på den närmsta tiden, eller hur var det?




Bilder lånade från dom länkade ifråga.

2 kommentarer:

  1. Klart du skall se! Jag blev förälskad i första säsongen, sedan har det mattats kan man säga, men ändå :)

    SvaraRadera
  2. Jag är helt övertygad om att Ludde var bäst på plan! :)

    Kram på er!

    SvaraRadera