25 september 2011

En födelsedag i bilder



Sol hela helgen och massor av grattis, god mat, familj och glädje - bra uppladdning inför kommande jobbvecka! Ja ni såg rätt, nu sällar även jag mig till den jobbande skaran och är något nervös inför lämning/hämtningar, aktiviteter, mat och trötta barn. Och så längtan, att längta efter att få pussa på dom när jag vill. Ja det får väl bara gå.


Det var en fantastisk dag i fredags, en sån där dag som bara pågick och var bra från början till slut. ( Ja nu bortser jag från frukost där några vilddjur flippade helt - oj det var visst mina barn! ) Men förutom den lilla incidenten så hann vi med en supermysig lunch tillsammans, havsutsikt och avslutade meningar ; )


S fick så många fina presenter och en av dom var en fotobok - Nyanser av grått. Bilder från fantastiska Fårö, tagna av Markus Moström, en bok för alla Gotlandsälskare. Boken beställde jag från fotografen själv och fick dessutom veta att han inte bott i själva Bergmanhuset men intill, tidningen Residence hade fått det lite fel. Men tänk, att få arbeta dagtid i Ingemars hus, det vackra med den karga, skulpturala utsikten, det kan ju inte gå annat än bra då.


Känns bra att åtminstone en i familjen håller stilen, själv hoppar jag i den vita pyjamasen imorgon och ber till högre makter att liten storlek finns i bussarong, känns inte såå kul att visa magen varje gång jag böjer mig fram för att lyssna på ett hjärta eller mage. Nej, jag sejfar, det blir linne under, puh - det är dom stora besluten nu.....

Hörs snart igen och ha en mysig söndag!

Tack alla fina som gjorde S dag så fantastisk! Nu iväg för mera hurra - bästa T fyller jämnt så champagnemingel står på schemat och så även hurra för L som även hon fyller år idag - grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar