22 oktober 2011

Från stalker till surprise



Inte hinner jag med allt som jag vill, veckorna springer iväg och inte blir det lika mycket blogg som innan.Hur hinner ni alla? Jag är så imponerad för hos oss är det lördag och sen helt plötsligt lördag igen! Den här helgen är vi hemma, inga fina fyrtioåringar att fira men barnen målar, vi har varit vid höstbrasan och eldat ris och grillat korv. Nu tar vi sats för fix av vinterskor/mössor/vantar med tre fina,




Där kom jag av mig för igår fick jag ett knäppt sms som talade om att jag skulle infinna mig ikväll på Cadierbaren, något som jag ignorerade och tänkte att det var kanske en störd patient som ville få kontakt (sånt händer). Men imorse forsatte smsen att komma och jag var väääldigt kort i mitt svar. Men nu säger min man att jag ska infinna mig på Grand Hotel kl 18.45, punkt slut. Eh jaha, så då ska jag tydligen dit, kan bli intressant....Må så gott alla, rapport imorgon eller så får ni höra om mig på Efterlyst!



4 kommentarer:

  1. Mycket mycket spännande! Får hoppas att du får en härlig kväll. :)
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Hoppas på rapport! Ha nu en trevlig kväll.

    Carina

    SvaraRadera
  3. Rapport kommer, ska bli intressant, jag har inte en aning om vem/vilka jag ska träffa!
    Kram Malin

    SvaraRadera