22 juni 2011

Direkt från Amsterdam




Äntligen kom paketet. Jag har ju nämnt min schizofrena garderob som nu ska uppdateras in i tjugonde århundradet, så idag direkt från Amsterdam och Maison Scotch kom finfina kläder. Två underbara t-shirts, en i grå nyans och den andra i en smutsblå ton. Sitter helt perfekt, supersnygga med linnen under som skymtar fram. På tröjorna satt ett litet halsband med signaturmaskrosen, kan absolut tänka mig att ha på mig eller som armband.



Byxorna har en mörkgrå navy färg, går inte riktigt att fånga på fotot men kommer vara så bra i sommar mot solbränd hud och i vinter när jag är mitt vanliga kritvita jag! Och så flip flopsen, dom var jag orolig för, jag har ju smala fötter och det är ju inte kul när skorna fladdrar, men dom satt perfekt och vilken snygg läderfärg! Till det hade dom skickat med en fin nätkasse, som jag också kan tänka mig att använda - vad är oddsen för det?


Underbara detaljer och allt sitter så bra, känns som jag håller på att kravla mig ur grottan nu och kan snart vandra på stadens gator tillsammans med er andra!



3 kommentarer:

  1. Skönt att Blogger fungerar igen för dig.... Superfina kläder. Så kul med de extra detaljerna. Sånt minns man.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Man blir glad! Har själv spanat in en kjol men tycker det är ursvårt med storlekarna när man inte prövat något ur kollektionen. Finns någonstans i Stockholm?.. Ses du.

    SvaraRadera