16 januari 2012

Vägra parmiddag



Åh vad jag gillar affischen Vägra parmiddag av Lisa Jonasson. Varje gång jag ser den blir jag så himla glad, det är något som är så oemotståndligt med texten, går inte att sluta le och så färgerna, finfint till våra vita väggar. Svår att få tag på så den gled undan i mitt medvetande tills jag hemnetknarkade (bra uttryck från bloggkollega) häromdan, och där var den, lika fin som förr, eller vad tycker ni? Nu definitivt godnatt!


Lisa Jonasson herself





Bilder lånade av Gd.se och fastighetsbyrå Gadelius, tack!

3 kommentarer:

  1. Visst är den härlig! Den skulle sitta fint på våra väggar också. Coolt när man blandar stilar tycker jag.
    Kanske får man tillverka en egen färgstark antiskylt!

    Hej så länge!

    SvaraRadera
  2. Pricken över i:et i ert kök, snyggt! Och festligt budskap.
    katarina

    SvaraRadera
  3. Jag letar och letar.. Hur och var får man tag i den affischen?? :)

    SvaraRadera