16 augusti 2011

Nedräkning



Tennisläger inställt för två stora så nu gäller det att aktivera och leka mera. Med kompislek, biblioteksbesök och studsmatta går dagarna fort och så fika förstås! Själv sitter jag här med hjärtat och andan lite i halsen - en vecka kvar tills inskolningsdags på dagis. Nästa tisdag börjar min minsta på förskola och med tanke på hur svårt det var med dom äldsta förbereder vi oss nu på en liten jobbig tid. Många tårar var det, så här gäller det att hålla i sig.

Nya fina kläder från fantastiska Mini rodini, blanda det med lite HM och Polarn så är vi nog redo åtminstone i klädväg för höst och dagisstart. Björntröjan är ju så söt och den svarta fleecejackan riktigt cool, för att inte tala om mössan, den vill jag också ha. Sen var det där med att mentalt ställa om sig för skol och dagistid. Och så att fylla fyrtio år. Nedräkning där också, puh...






1 kommentar:

  1. Hej du på ön! Tack för din fina kommentar idag. Jamen Mini Rodini har riktigt fina barnkläder. Om de mixas upp. Blir lätt lite för mycket annars, i min smak.
    Och Raffe Lauren är ju schyssta. Och Massimo likaså. Heja oss pojkmammor. Hahahaha ...
    Kram, Ulrika

    Och lycka till med dagisstarten nu. Aaaah, vet precis. Min Nilsen har aldrig gillat att bli lämnad på dagis - och på måndag börjar han skolan ... .gah!

    SvaraRadera