30 augusti 2011

Hipp hipp hurra!




Hurra för mig själv idag, 40 år och alldeles vuxen! Fin start med blommor, teckningar från två stora och blöt puss från Philip. För att inte tala om blingande diamanter att ha i öronen, jag kan definitivt vänja mig vid såna här tisdagar. Sen hast iväg till förskola och hejdå till liten pojke, usch. Men lite bättre än igår och nu sover Philip hemma, redo inför kalas ikväll. Stora familjen kommer över så champagne är på kylning, mat är inhandlad och tårtor ska bakas, men först lite bokläsning ; ) Det är ju min dag!






10 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS och välkommen in i gänget ;-)

    SvaraRadera
  2. ... och grattis på födelsedagen finaste och bästa Malin! Ha en fantastisk födelsedag och säg till när vi kan komma och fira dig. Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är den bästa!

    /S

    SvaraRadera
  4. Grattis Malin!!!! Tänker på dig idag! :-)
    Michèle o Co

    SvaraRadera
  5. Grattis på 40-årsdagen och jag säger som ovan välkommen in i gänget!

    Ett egotips som jag kan rekommendera är att besöka systembolaget i Fruängen , där har jag fått visa leg två gånger . Sist var jag fyllda 44!

    Vi kanske kan ses en annan fredag och drömma oss bort några timmar innan dagishämtning!

    Kram och ha en fin fortsatt födelsedag.

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS på födelsedagen!
    Han en fortsatt härlig födelsedag, och liksom Skridskoänkan kan jag tipsa om Systembolaget i Sickla. Även där kan man få visa leg, men jag är ju i och för sig bara 39. :-)
    Grattisgrattis!
    Katarina

    SvaraRadera
  7. Stort Grattis På Din Dag!! Hoppas att den varit toppen, låter som om att du hade en fin start=)

    SvaraRadera
  8. Mina varmaste gratulationer! Jag fyller samma lika nästa år :)

    SvaraRadera
  9. Jag missade igår! Men här kommer ett rungande grattis!!! Hoppas att dagen igår blev strålande :) jag är oxå med i klubben!

    SvaraRadera
  10. Äntligen!
    Kommentar nr 10.

    S

    SvaraRadera