14 november 2011

Heeeej måndag!


Måndagen rusade förbi i expressfart, patienter med proppar i blodet, ont i bröstet och ömma magar, allt i en salig måndagsröra. Fort fort gick tiden men ändå så knep det i hjärtat för måndagslängtan satte in. Längtan efter tre fina som alltid blir värre när helgen varit och vi gjort en massa saker tillsammans, känner inte ni så?

Men nu så har allt sparkat igång så tisdagen blir ju jättebra för att inte tala om onsdagen! 





Åh vad jag tycker om filmen Walk the Line! Den gick igårkväll och jag älskar den, så otroligt bra på alla sätt och vis. En film om Johnny Cash - musiken, familjen, missbruket och kärleken till June Carter. Allt porträtterat av en sagolik Joaquin Phoenix och coola Reese Witherspoon, den måste ha varit en fantastisk utmaning att få göra, se den om ni inte redan gjort det!




2 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Har inte sett Walk the line än men planerar att göra det. :-)

    SvaraRadera
  2. Ja vissa dagar hinner man med att sakna barnen men som du beskriver så är det oftast full rulle och tankarna kommer först när jag är på hemgång.

    Jag är inte helt säkert på om jag sett filmen eller inte. Måste se inledningen för att minnas. Jag kanske ska börja med minnesövningar, om jag kommer ihåg det vill säga... så illa kan det vara. :)
    Katarina

    SvaraRadera