13 mars 2011

Reflektioner en söndag.

Nej det är ingen magnolia utan ett Gullregn.
1. Så glad att jag har en trädgård - igår morse vid 10 tiden sken solen och när jag stod på altanen så såg jag att magnolian har överlevt vintern.

Favoritarmband just nu, från Thailand.

2. Glad över mina naglar, funkar i några månader till sen börjar jobbet och då åter till korta jobbnaglar.

3. Tre filmer jag absolut vill se: The King´s Speech, Black Swan och Winter´s Bone, måste fixas.

Philips blommor från Mormor.

4. Väldigt mysig födelsedagsfirande igår av Philip med hela släkten, tack för fina presenter och blommor.

Glad när partyt var över...

5. Gillar Jonathan Adler - vilka fina saker, kanske inte allt på en gång men en keramikgiraff eller lejon vore såå trevligt att få hem.


6. Barnen glada för rätt låt vann igår, ja det hade varit ok om Danny vann också.

Så till sist, hoppas den här benkrossarfebern och illamåendet ger med sig, fort!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar